28.5.10

動物園.聽說十分膽小的斑鼷鹿

我知這個世界有好多動物我係完全不知道其存在。所以,當第一眼見到如穿過了 Doraemon 法寶「縮小隧道」的 Spotted Mouse Deer,細到似我屋企隻貓,當堂感到這個世界真的非常不可思議 。

當然,我唔會因此而迫自己睇多點 Discovery Channel ,因為,我最怕係「目擊」自然界一場又一場一幕又一幕血淋淋腥風血雨的弱肉強食。

後來發現,香港濕地公園不知何時也養了幾隻鼷鹿。不過可憐係,濕園把牠養在室內且狹小的密室裡,讓遊人隔著玻璃像看標本似的觀賞,不似新加坡動物園那樣,任牠自由地在一片植林的樹叢下走動。。

真係同獸不同命囉。

〔見佢咁好肉地,心想,好彩中國無咋,唔係就一定被人獵哂做桌上野味喇。〕

沒有留言: