31.5.10

新加坡手信篇

知,我係知新加坡真係好多特色食品賣,而且好多食物味道都好得。但係,我實在無「買手信」呢個習慣和癮頭。所以,除非出發前有人開聲指定要什麼,否則我係懶得一一搬返香港。反正嘛,在香港什麼也可以買到,或者說,一定有途徑買到囉。

況且,平時我都買不少零食回公司,實在不必太刻意再買一大堆回來。。
所以,經過5天的行程,我只買了2包肉乾回公司孝敬同事。哈哈哈。〔不包括兩條遺留在新加坡的榴槤糕,4排路過口痕買下的巧克力,2 packs 即食麵及2筒香港大舖無得賣後來有人話「深圳有啦」的品客薯片〕

相對同團的團友,大包細包的托回香港,燕麥片、麻油、糖、斑蘭蛋糕、醬油、叻央醬。。荷包搾唔出水,又懶得擔擔抬抬的我,真係睇見都經已抹哂汗。

吃的沒多買。。擺的卻忍不到手多買了一些。破了自己多年前立下的「去旅行只買一樣擺設給自己紀念到此一遊」的要求。失算啦。嘻嘻。。除了這個未出發前已決定買的,還多了一片2R size的磁石貼,兩個汽水蓋 size 的襟章和一個 bath bomb。

不得不寫,薑餅人 cushion 係勁好賣但無多餘 stock 的精品,掃貨時架上已剩下5個。後來,當然被一掃光啦。其實我也想買埋同系列但是有埋手身腳的薑餅人 cushion,可惜店員話 no stock 囉。

我真係好失望囉。

2 則留言:

San Wen Ji 說...

like to shop in supermarket, cheaper..

once ..i bought green tea bags...super cheap

說...

呵呵。。我作為一個cheap精,有時連一個幾毫都唔捨得花咖。。因為消費完仲要拎,嫌煩。。哈哈哈。