12.5.10

甜點咬咬咬の榴槤配馬蹄竹蔗水

喜歡榴槤的人,去新加坡,好似蔡潺一樣,一定會搵榴槤食。

旅遊書介紹了不少吃榴槤的店,不過,這次行程緊湊,最後只是去了烏節路義安城地庫Food Court 間Four Seasons Durians 吃著名的Durian Muchi 和Durian Puff。反正旅團中真正為榴槤「瘋狂」的人其實沒有。哈哈。買榴槤食品之時,見對面CRISPY櫃位裡的 curry puff 擺到好靚好似好好味仲好像炸大角仔,所以順手買了一件試食。

先介紹Curry Puff吧。記憶中我們好像點揀了「咖哩唔知咩魚」的大角仔。入口,層酥皮脆脆經已好味到震,團友話個咖哩好辣,不過我覺得真係好惹味。嗜辣者要試這個小吃。推介。

而榴槤puff,好香好奶,不妨一試。至於個米糍,就真係好正。買的時候,店員還給我們溫馨提示:因米皮太硬,最好放在室溫中十多廿分鐘才吃就 good 嘞。

趁著米糍未食得,團友又話隻咖哩角辣口嚷著要買飲品,於是派了部隊即入超市搜購。

由於入food court時已留意到有涼茶店,所以我就決定不買超市的飲品,在那裡買了杯「馬蹄竹蔗水」解解身體的熱濕毒。好味。

溝到咁盡,腸胃本來不太好的我真有點「搵自己開玩笑」。幸好無事。哈哈。

臨走的時候,再回到店買了有人落柯打要的榴槤糕做手信,免得玩幾日玩到唔記得。可惜,因為味道大濃困在房散不到,一回酒店我已放入雪櫃,而正如前文所說,雪櫃又被我的行李篋封了幾天。。所以,回到香港,才醒覺把榴槤糕遺留在雪櫃裡。

一,一”

沒有留言: