24.5.05

意頭

當姨媽知道我妹比我先出嫁的時候,叮囑桔媽記緊跟桔個妹講出閣一日定必要封番封利是畀做家姐的我。。一個意頭,牽涉到我來日嫁唔嫁得出喎。我失笑,若果因為一封漏了無派的利是攪到我嫁唔出,都幾好笑喎係咪?我不是姓賴呀!笑著跟桔媽說,嫁得出都不等如嫁得好喎。究竟桔媽明唔明啊!當然,嫁得好唔好其實好睇桔點做點睇。。桔係明白啊!

意頭事小。。多封利是即係多封利是。派到無理由耍手不要。話哂都係錢丫!

1 則留言:

匿名 說...

意頭呢家野,唔少得既。
說得對,嫁出唔等於嫁得好。
唔果嫁唔得好,不如唔好嫁啦。始終有阿媽錫錫。
男人如是。娶個唔好的話和阿媽鬧交的話。真係會煩死呢。

事實上結婚事實上非兩個人既事。是成家人既事。