25.5.05

剝落

突然間,平常爾爾的心情變得焦躁。。懨懨的,悶悶的。。不想跟任何人說話,彷彿這會讓明眼的人看到我竭力隱藏的惶惑。一刻一刻,某些原本好端端在我身上的東西好像被強行剝奪去。喔!還是它故意剝削我?很累。

但願只是缺眠之故。

4 則留言:

文明 說...

我因為今年是翁美玲逝世二十週年,呢排不斷上網搵返睇返翁美玲o既資料,亦睇返好多八十年代o既o野,都睇到個人 down down 地!

匿名 說...

唔好咁啦 ~~~~
唔係人就好唏噓咖喇。

文明 說...

老老實實,睇返翁美玲份感情咁苦,突然就覺得要對老婆再好o的!殊不知佢見我呢輪咁殷勤,仲以為我有咩鬼鼠o野 ... 妳話唏唔唏噓 ~~ !!

講真,睇返阿翁o的o野又重煲佢套射鵰,覺得真係幾唏噓 ...

匿名 說...

你本身對老婆好到爆就係人都知啦。。
好難想像再殷勤d即係點喎。。
你知啦,無乜人對我殷勤,聯想不到。。