27.10.08

爆瘡爆瘡爆瘡爆哂瘡

早前嗌哂咪,終於揀了一間連鎖美容中心,join 了一個美顏療程。一把年紀才開始美顏才開始執塊面,要面對一個非常嚴峻的問題,對了,日久失修而快速衰老的肌膚,將要花更多時間去修復。
拯救面皮行動刻不容緩!
首先,治療師例行地跟我說,第一次拎塊面皮做treatment,一定要起底。頭幾回先把經年累月塞死的毛孔打通,讓瘡瘡陸續爆出,於是,一做完第一次,照鏡就見。。由於瘡爆得快,搞到我花哂啦。。幾乎青春期的困擾又回來。
囧。。
那天仲嚇到我個friend一見到我就問我搞咩。。
置之死地而後生。。希望塊面快點回到「後生」。。想想,青春期的我其實都係爆瘡怪,爆得好厲害咖。。
祝早日有臉見人。。唔好再嚇街坊。

沒有留言: