9.10.08

女為悅己者容

踏入十月天氣突然轉涼,一轉季,本身皮膚差的我又再出事。早個星期瘡瘡由下巴漸漸向上移,睡前無異樣睡醒竟發現鼻翼無故谷起一丘瘡瘡。真係搞歪。
又肥又瘡,真係「哈佬喂」咩!
因為粒瘡太搶眼,於是急忙搵隻可急救的mask搶救失控的情況。。
我指的失控情況係,連我對住塊鏡都覺得不堪入目。。我真係好介意。
在茫茫護膚品牌中,我買了這兩款mask試。。說真的,用了三日左右已見功效。沒有再爆瘡之餘,之前的瘡印瘡疤也不再像未用前泛紅。感覺真的很好。看來這牌子很適合我。哈哈哈。



真係唔懶得,mask原來真係要日日敷,尤其是到我這種年紀。。Mask 哩,其實我有keep住買,但係唔keep住用囉。之前太懶,一兩個星期都敷唔到一次mask。雖然係咁,但市面上有幾隻不太貴又好用的mask我想推介一下。如下。

如果認識的人覺得我唔係講得咁嚴重,咁一定係我塗了好多層美顏用品才見人所致。今朝上妝,我在數敷在臉上的東西:
1/ nars 的toner
2/ origins的面霜1
3/ origins 的面霜2
4/ nars的 foundation primer
5/ missha 的b.b cream
6/ laura mercier 的 foundation
7/ laura mercier的 concealer
8/ nars 的loose powder
9/ kanebo 的 loose powder

搞咁多事都唔靚我都唔想。〔我好喜歡試同買不同牌子的products,幸好塊面受得。〕我的終極目標係唔化妝出街都唔會嚇死街坊朋友。於是,拎出一個「我都想嫁得出」的金牌〔嘩哈哈哈〕,多謝身邊朋友們紛紛提議或介紹我去做她們相熟的treatment療程。由百幾元一次到3千幾一個package甚至幾皮一個package都有。。避唔到,要做的始終要做。無熟人介紹,自由找上門的,尤其是我這種「身世」,一定被人斬到一頸血。。哈哈哈。

for more, please click to Alex's blog.

7 則留言:

匿名 說...

After you applied primer, you still need to apply bb cream before foundation?

San Wen Ji 說...

Never A Dull Moment...i very liked it in the past

匿名 說...

小雯:
因為支bb cream色似粉底,而支primer係無色,所以我慣了打孖用。。

swj:
隻mask好似有芒果及木瓜味,敷上面好香。當日個sales話買多一件送套dr andrew 的mini set畀我,咁我咪揀了這個mask囉。。
之後我又睇中另一牌子的護膚品喇。。不過要乖乖清哂家中現存的。。哈哈。。

匿名 說...

我都好愛ORIGINS呢個牌子, NEVER A DULL MOMENT就麻麻地岩我,我反而好愛佢既活性炭深層潔淨MASK.

另外,LENIEGE 的 water bank 都好好用架.又平,你不妨試下.

San Wen Ji 說...

don't use anything now...just a cleaning foam :)

匿名 說...

有心思思諗過轉origins 既skincare用.
不過都係要用晒手頭上個d至得…

匿名 說...

杏帆,
LENIEGE。。咁等我用哂我手頭的幾隻mask就試試先。。呵呵。。
多謝介紹。

SWJ,
放心,除了用緊的護膚品,暫時收手。因為我朋友幫我約了做treatment,希望執番乾淨個底先。。

sputnik,
昨晚電視節目講不同療效的「丸仔」,我一邊睇一邊笑。。女生買護膚品化妝品也不是抱著這個心態嗎?哈哈哈。。。