21.10.08

1990


這是1990年12月5日發行的《YES!》第2期雜誌。翻開內頁,找不到我存下這本雜誌的原因。亦因為咁,奇怪點解存的唔係第1期而係第2期。最奇怪是,沒打算扔掉,反正都在櫃內放了快19年。。
19年。。
書裡有什麼?有邵國華和心儀女神何雁婷的約會〔活動〕相片,有周慧敏的詩。。咁囉。人大了,再看,書的內容無深度,無咩特別。而我,好記得,買了9期左右就沒有再花錢買這本雜誌。那些年,因為星爺關係,我迷上《電影雙周刊》。就連村上春樹的名字及作品,也是從《電影雙周刊》認識繼而接觸他的書再迷上。〔《號外》也提及村上春樹哩!〕
講起周慧敏,近年有個佢拍的廣告都幾恐怖,講關注乳癌那個。佢話十個Auntie中有幾個都中招。。做佢auntie都咪話唔「老黎」。。最莫名其妙係,廣告中佢好似一直以「見鬼」的表現跟「人」對話分享,可是個鏡頭從不同方向拍佢都拍不到其他人入鏡,真係好恐怖。噫。。這個,我其實係咪好耐之前寫過一次呢?

4 則留言:

Kristy 說...

很喜歡看你的日誌...因為妳總是給我很多生活上的靈感和消息....

很開心呀!亦感謝妳的分享:-)

匿名 說...

真係汗顏。。相反啊,我近來發現生活跟皮膚一樣粗糙。。好想好想為自己做點特別的事。
今朝聽新聞講旅行社因應銀行的新例,不想客人碌卡。。真的,旅行的意慾是大,但無得碌卡真係令我卻步。。
唉呀。。

v 說...

可以tag你的網誌嗎?
不客氣了~

匿名 說...

v,
welcome。。
你的網誌不設留言的嗎?