23.9.08

理髮前後

理髮前,先去了壹壽司咬咬,填飽肚子先。
早餐也未食的我,胃不停叫,催我食食食。
這個蘆筍炸蝦壽司,第一次點,拍照惠存。
真係狼狽,才咬了一口,團壽司飯就解體,半團飯由高空失足墮地死去。
犧牲得不值呀!

理髮後,已是傍晚,家中無飯開,於是去了麻布茶坊吃過晚餐才回家。
見到南瓜天婦羅,雖然一個人都忍不住點了一客。
凍抹茶奶也是飛佛。
加一客野菜擔擔拉麵,真的飽到打嗝。
〔其實有打算去香檳大廈那間茶餐廳食芝士一丁,或去地庫間星座飲飲食食,不過突然好想飲凍抹茶奶,所以經過門口都打消了念頭。〕

飽到唔敢上車,於是逛了商務,又手痕買書。。三本書比較厚,而且屬學術性的書,看來要花更多時間嘴嚼。

3 則留言:

Vincent Lee 說...

Hi, I'm a fan of your blog (a fan of Jay Chow and Stephen Chow too)...kindly add me to your blog to blog? my blog is : http://vclee.blogspot.com/

keep up the good writing

Vincent

匿名 說...

南瓜天婦羅! 比個5我~
不過我對麻布茶屋麻麻地...
:P

匿名 說...

vinx,
歡迎!大家交流下啦咁。。
周杰倫下個月出新碟,你會買吧?

sputnik,
5。
我入到日本料理店唔理好唔好食都一定order一客南瓜天婦羅。
撇開脆漿丫,炸過的南瓜真係好好味。。