30.9.08

百家講壇.書

買了《品三國》及《品三國.續》幾天後,發現電視有得播囉。。而且剛好更是第一集,枉花了錢,有點氣結。重要的是我買的台版而非國內版呀!
不過,自我安慰的是,這個《百家講壇》節目播出時間係星期日的早上,所以我都不會常常待在電視機前看。秋天涼風到,最好多點走進山裡暢遊。
為什麼這樣一個似悶但其實好益智的節目會放在這樣進修時段播呢?香港人真的慣於在黃金時間睇沒水準的電視節目嗎?都安份嗎?甘心嗎?

現在,看著這本早前計劃了要看的書。每一節都有這個小圖畫,有趣。有沒有人同樣有這部書呢?書名不寫出來喇。。反正我都唔知拖幾耐先睇完。

哎呀!就連同事皮也特意走來介紹了一本推理書給我看。我也看推理書的,雖然我好喜歡睇左個結局知道邊個係兇手才翻開前面看。。
還有sputnik推介的《雙身》。。
噢。。
不過,睇書睇書再睇書,都要等我看畢這本有騎馬人圖案點綴的讀品先。這陣子的閱讀風氣看來keep得幾好。Good。哈哈。

3 則留言:

匿名 說...

等到書櫃騰番位出來, 我都想買番《雙身》睇啊.
因為真係好正~

匿名 說...

咁你預計你的書櫃幾時騰出一個位來放這書?

匿名 說...

要等下先, 我已經又開始玩層層疊啦...