15.8.08

X-File3之清潔阿姐廁所遇鬼

都係同一個office啦。同係一隻女鬼啦〔如果office有兩隻,齋想都覺更恐怖!〕。

話說哩〔我發覺語氣似榕樹頭的講故佬,不過屬虎頭蛇尾那種〕,我們的午飯時間正是清潔阿姐大洗廁所的時間。這個阿姐每天洗廁所時,都會將廁所門打開,再用一條地拖棍斜放攔在門口。直到完成哂工作,拖過的地乾透她才「解封」現場。如果有人懵炳上身走入廁所,準要受她發惡鬧囉。所以,好來好去,我們整個office的女性都唔會明知故犯,博鬧囉。

有一日,當她在廁所角落的瓷盆沖洗緊抹布地拖時,廁格3〔請看回早幾日上傳的圖〕突然傳出沖廁的聲音,當她開始發火『攔住都要入來!』,轉頭只見一披著長髮的白影快速由廁格轉出來,由於太快,她只見對方擁一把長髮。阿姐當然仍未諗到係那回事,一心只想追截「呢條友」直斥發洩不滿,當她跑出廁所外,發覺整個走廊空無一人時,她才如夢初醒,面青流汗。。

人的心理真係好奇妙咖!呢位阿姐發覺撞「咩」之後,她第一時間係抹住汗走入office搵「人」頂替這個神秘角色。她氣急敗壞地走進來,震哂口大聲問剛才有沒有長髮女同事入過廁所,我們幾埋圍在一起正咬緊飯的同事當然好清楚無囉。不過她仍不死心,繼續搵個生人「頂」呢個位。我講過,那時的長髮及腰,於是有堆人某幾個指著我問她是不是我。當然,我根本無離開過office,很多人也可作證我係無辜。

大家都明白呢位顫抖得很的阿姐其實明白佢自己係撞見咩囉。雖然office燈火通明,可是看著她的表情,聽著她的描述,剎時間大家都議論紛紛,也感到非常寒氣迫人。

〔唔知點解,女鬼總是長髮。〕

這位撞邪阿姐,記憶中好像病倒了。

我只記得,後來她曾跟我們展示她的一對玉耳環。因為中國人認為玉石有僻邪寧神之效。

她真的怕再遇上。。

的確,我再沒聽過她時運低的奇遇。

X-File3之清潔阿姐廁所遇鬼記完。

4 則留言:

Kristy 說...

聽你的鬼故,重精彩,好睇過怪談 :-)

匿名 說...

日光日白, 唔驚就假啊!

匿名 說...

岩岩睇到呢篇: http://daimones.blogspot.com/2008/08/blog-post_14.html

今年可以列入X-FILE 既事特別多啊.

匿名 說...

kay,
不過鬼魂之說,我都係信一半。有時我唔信有鬼。這個我容後再解釋。

sputnik,
嘩。。嘩。雖然話日光日白,但係這個廁所真係特別怪異。。有「周身唔聚財」的感覺。。