25.8.08

白白在電視機前等

某份報紙話有者倫在閉幕禮有份表演,雖然我都係半信半疑,但為了不想錯失,於是咪咩都唔做留在電視機前等囉。
「火局」睇班死雞主持繼續廢話連連。幸好我都拎住本書一邊睇一邊等。
睇到差不多最後,躁底的我忍不住『妖』,入房繼續睇書。。
真係浪費了我一個晚上!

關於者倫,他所駕的紅色辣車,真的很招搖。。
一,一” 啟動引擎時會不會好嘈耶?
V-REX

2 則留言:

匿名 說...

我都有諗過佢會唔會出現,但見名單都冇就冇特別「步」住睇勒。台灣歌手好似得阿王力宏,字幕仲幫佢入藉美國添 (可能佢本身真係美國人)。

匿名 說...

生果報星期六那天話有佢咖。。我有懷疑過,因為者倫畢竟係台灣那邊。。
唉。。