28.8.08

吃一大口蕉氣勃勃


和朋友到WARAKU咬意粉和比薩,意猶未盡,各人點了聖代甜一下心窩。日式餐店就是一樣好,把所有甜店都包裝到靚一靚引死人無陪。一啖入口,幸福滿腔。
餐廳冷氣勁,啖著雪糕,真係凍入心。。痺哂。
友人點了tiramuisu聖代,我和另一位則維持點飛佛抹茶味。後來,在友人的blog,取笑我拍了一個帶鹹味的聖代〔如圖〕。。友人說未看我拍的照片前確不曾把面前的一杯甜品聯想到那回事。。
嘿嘿嘿。。

我知道我點解釋都無用咖喇。如果我話從來無心邪單純為了用盡畫面都聖代特寫終拍成咁樣味道。。有無人信?
我絕對無在精神上鹹濕這杯聖代呀。。
我真係好喜歡拍close up咖。。

算罷算罷。。
反正嘛,勃勃的人生勃勃的蕉想來也不是什麼壞事。

題外話:
Baileys 味哈根達雪糕終於買了吃了。好味。
這陣子真的買了很多哈記雪糕。。吃埋雪櫃中的抹茶味,要忍手唔好再買。
廿幾元一杯,成日食真係唔係路囉。。

3 則留言:

匿名 說...

呢間咩鋪頭?好似好正咁啊!
好想去食啊!

匿名 說...

waraku真係店名來咖。。是間新加坡開過來的日式餐廳。
位置:在荃新天地裡。

匿名 說...

荃新天地!
早幾星期我去打波時行過, 感覺真係一振! 都幾靚啊~
等我搵日又去行同食餐勁先!