12.8.08

從奧運中美籃球賽講起

自從球王米高佐敦Michael Jordan、「全能」柏賓Scottie Pippen和「壞孩子」洛文Dennis Rodman在先後離開公牛,公牛的霸者時代結束,我就少看NBA的球賽。應該是很多年之前的事吧!我好喜歡睇洛文在場內的意氣風發,柏賓個樣好cool好沉實!記得早已上了神檯的日本漫畫《男兒當入樽》主角櫻木花道的設定都是以洛文為藍本,那《男兒當入樽》都十幾年前啦。

那天晚上看奧運中美籃球賽,我聽到阿叻扮哂有料地提及佐敦,覺得好好笑。佐敦雖然收山又復出了幾次,可是上了神壇的人怎樣也回不到顛峰時期的丰采。而且,當年整隊公牛豈止得一顆耀眼又球技一流的球星?他們每一位在場上攻守助也配合得令人讚不絕口!波並不是一個人打咖,佐敦球技再好都要隊友的配合。阿叻來來去去只quote出佐敦一個顯然是他只是知道這一個籃球名星囉。再者,佐敦收爐之後,都出過好多「閃」亮的球星,雖然名氣和實力大部份都keep唔得耐,不過咁多年來都真係出過好多人丫,點解佢要挑到十幾年的佐敦?

最好笑,電影直播畫面情況唔係咁嘛。

難得阿翁生仍保持到耐性回應佢的垃圾提問,真係耐力一流!

阿咖真係外行充有料,佢應該好似我這個外行人咁,留在電視機前看比賽咪算啦。佢唔覺失禮還推說其實在搞氣氛,頂!我們作為觀眾也無話可說。搵阿叻呢種吹水王做奧運主持,真係好奧運好專業呀,無線。

講番場波,9號孫悅高大靚仔又後生,整場表現都好亮麗!希望佢在美國發展能學到更多發揮得更好!
期待再看他有份的比賽!

5 則留言:

kitB 說...

哎呀,講開又講,孫悅真係好OK!!XDDD

匿名 說...

廿二歲入NBA,前途無限。哈哈。

匿名 說...

我個場都有睇啊! 佐敦+洛文+柏實簡直係鐵三角! 自從佐敦收山之後, 我都好少睇nba 啦~

一邊睇無線一邊覺得好失禮…好似冇做功課問好多好廢既問題(佢地唔似想帶出話題咁問, 而係問既語氣都顯得好無知…)

孫悅的確好搶眼, 好正! 不過初初聽到個名時, 我即刻諗起前女排名將孫玥…

真係燶爆啊! :P

匿名 說...

哈哈。。我諗孫悅在這一場球賽俘虜了不少男女的心。。哈哈哈。
孫悅,我反而想起內地一位演藝人的。。嘿!
佐敦+洛文+柏賓 - 有佢三個落場的球賽真的超級好看。三個人性格不同,show off的技倆又不同,但大家無衝突之餘還非常合拍,真係好好睇。。
無線個口號「我地就係奧運」,真係佢一播我就驚。

匿名 說...

今年無線真係過晒火位, 主持同宣傳都唔好…
其實唔單止阿咖, 嘟姐都有時問d好廢既野.

我係plurk 都有寫, 奧運令我諗起伍晃榮.
真係好掛住佢啊!