18.8.08

鬼魂的存在

其實,呢個世界有沒有鬼的存在?什麼情況之下會變成鬼?鬼又有分幾多種?
我信鬼魂的存在;我不信鬼魂的存在。我存疑。真係好矛盾。
係,係見過鬼都無法100巴仙信!
每次我看新聞知道有兇殺案或不明不白的死亡事件,我就會好奇怪那些死者應該變成「厲鬼」或「冤鬼」,死纏兇手啦!為何兇手仍可逍遙法外?鬼拍後尾枕真的是天方夜譚之事?
難道死亡之後,亡靈就沒有被殺的所有記憶?還是兇手煞氣重,亡魂也怕再見?
抑或,成為「復仇之鬼」,也要視乎天份?
鬧鬼之事,鬧得太莫明奇妙,確令人費解。

2 則留言:

匿名 說...

厲鬼復仇事件? 你睇得太多小說同電影啦!

不過呢, 我都唔知, 哈哈哈!

有冇睇過泰片 -- 鬼妻? 有時諗番就會覺得係一個活生生case 說明「存在」呢回事.

或者, 一個世界有一個世界既跌序啦.

匿名 說...

有睇《鬼妻》呀,因為套戲講泰文,唔睇字幕完全唔知佢講咩。。套戲又黑麻麻喎。。真係好驚呀。
哈哈。我真係睇鬼片睇得太多喇。。
可能事實係好似《鬼眼》咁,唔報仇反而去搞細路。。