19.8.08

X-File之搭程順風車

唔知大家有無睇昨日生果報的A版內頁呢?講九龍某差館鬧鬼呀!仲講到好鬼猛耶!聽鬼故至緊要有代入感,所以我昨晚睇到呢段事件也覺不可思議。如果搵到當時在拘留所幾位見鬼的人再確證一下傳聞真偽就更好喇!想想,那些人經過了如此恐怕的一役,想必會乖乖做個奉公守法的公民,免得再因事被困在那裡再遇「」啦。。準會嚇死!

以下這件事,source係源自我老豆,仲係好多年前講的事。我老豆成日話世上無鬼,但佢有晚聽我同阿媽兩個講鬼突然搭訕講件好鬼的鬼事件我們知,簡直以為邊個個故事勁邊個就有得派彩。嘿嘿!

話說有晚我老豆放工乘車回屯門,當車行駛到屯門公路時,車長開始大叫企樓上的人行落下層企,樓上唔可以企,好危險之類的話。不過,在下層的一眾乘客一直都見不到有人「面懵懵」地從樓梯出現。過了一陣,車長顯得有點生氣,再高聲說,樓上企緊的人唔該落下層,再企在上層巴士就要停靠在公路旁直到問題解決車長才開車。樓下的乘客聽到這個已在埋怨樓上那冥頑不靈的乘客,可是上層仍沒有人走下來。老豆當時在下層近樓梯位置,他曾多次引頸望上層八卦一下,不過他根本望不到有人企在上層樓梯口附近。而上層的乘客多番聽到車長的話也沒有人搭腔。

莫名其妙,大家無話。

終於,車長真的動肝火,遂把巴士停在公路,氣沖沖急步邊罵邊踏階上上層,罵什麼?咪係鬧那乘客嗌極都唔聽唔睬囉。而結果係,車長在上層根本見唔到他一直指罵的那個人〔幾個定一個我都唔記得喇〕。老豆話當時見到車長在上層逗留了一陣,沒再說話,臉一陣青一陣白下來回到駕駛座開車,全程再沒有講說話。

而整個車程,也因為這一件詭異事件,令到所有乘客也不敢多說話。

我聽畢,也替坐在上層樓梯位附近的乘客心寒。。真係會驚到腳軟呀!

好想知但永遠不會知道的是,究竟那位車長從上層下來之後回駕駛座,從那面鏡中再看不看到那「乘客」?

不得而知嘍。

4 則留言:

匿名 說...

呢個真係幾驚喎.....
可唔可以講下生果報的A版內頁那個故事?

匿名 說...

傳聞早前九龍某警署拘留所當值2個PC在閉路電視中看了一團白影在拘留所羈留室中間的通道來來回回嚇呆。卻要頂硬上一同入內看看情況,原來除了他們,通道兩旁的數個羈留室各困著的人也見到那團白影在室在徘徊了一段時間〔個個都困住走不到,所以見到白影都非常震驚,嚇倒!〕。由於太詭異,據聞無人夠膽play帶睇返當時片段。。
通常這類事係流出來,真偽局無人再敢提,所以好難求證喎。

匿名 說...

聽聞巴士司機特別易遇到「」架, 尤其係揸去屯門既巴士線. 之前係電台都聽唔少啊, 不過唔記得左lui~~

但係冇諗過警署都鬧「」, 乜唔係有皇氣照住冇事既咩?

匿名 說...

哈哈哈,「皇氣」97年7月1日凌晨就無啦。。
現在他們頭上得朵紫荊花咋。