25.7.05

咿咿呀呀

一早,便到達診所扎第三針乙型肝炎預防針。在捲起衣袖之時,突然。。

咿咿呀呀。。

多麼尷尬,像肚內有條可憐的大毛巾〔是毛巾,不是毛蟲〕被扭緊慘叫。。一定很大聲了,站在旁捏著針筒的姑娘忍不住笑問:『妳一定好肚餓。』

「嗯。今早早起,卻一直未食早餐。」我答。想必當時我的臉一定如熟透蕃茄般紅。。嘿!

然後,我們都笑了。


出了診所。。今天,天氣真好。

8 則留言:

文明 說...

好在妳個肚唔係打緊針時真人發聲,阿姑娘唔係打緊針時發真人笑聲 ~
如果唔係 ... 妳個針孔應該夠闊取子彈!哈哈!

匿名 說...

真係咁大聲呀...?
我都係劇院睇緊話劇個陣聽過...不過係唔識的人...

文明 說...

我臨睡前都聽過,但唔係人地,係自己 ~

匿名 說...

真咖。。我起初仲以為佢聽唔到。。唉。
哈哈哈。。醜怪,失禮人喇。

文明 說...

唱完高亢的肚餓歌,應該再用個肚唱首低沉的肚痛歌,展現一下香港人急速多變的生活模式 ~ !

匿名 說...

唔好喇0卦,肚痛好慘啊!

匿名 說...

果然是网上的李牧童和李敏的混合体-一字曰之劲

匿名 說...

我是桔,桔是我。不是牧童不是敏。。