27.11.08

碎件

呢期寫文的意慾極低,搞到11月post文數量暫時係08年最低。。哎呀。其實有好多話想講好多事想寫,不過太細碎所以最後索性唔寫落去。咁唔係辦法,所以零碎就零碎吧。

碎件1:
早前有人知我有寫blog便奇怪我有咁好耐力keep住寫。。其實嘛,以前有寫日記的習慣,所以現在寫blog對我真係無難度。而且,日記寫的東西往往太沉重,太多是非,又太縱情縱慾,無哂自律,對個人始終不太好。寫blog就不同了,但求抒發心情,吹吹水,風花雪月,有交流〔因為是公眾平台,所以又要自律〕,很爽啦。是了是了。真的很久沒寫日記了。。這年頭,連罵人也要不想收埋收埋。

碎件2:
的確,呢期個人「好奄悶」,有點「滯」。。不想出街見人,又不想呆在家冒菇〔雖然應該有很多家務事要做〕,書又睇又唔睇,家課又伸埋一邊,成日都唔知自己想點,亦無什麼事令我情緒向好方面高漲。。唔知係係咪個悶樣出哂面,或是少喝水導致嚴重「肌渴」被大家發現,所以久不久有好心人就叫我搵搵愛情滋潤一下。。
總言之,我要說,我的心事,你們又怎會兩眼望穿。嘿嘿嘿。

碎件3:
睇新聞覺得那些泰國人很笨。。封堵機場就如願以償?真係天真到我失笑。
但向示威的人士開鎗,卻實太過份。
泰王你又去左邊?

碎件4:
政府不要出消費券。這是無謂的事。目前是循環系統出現問題,各行各業環環緊扣,周轉不靈少生意少客追唔到數不是一兩個行業的問題。那700萬張消費劵拋出市場根本唔會令整個大環境變好。我阿媽同我都話,一劵在手,咪拎去買糧囉,唔通真係會拎去買個手袋或者出埠玩樂咩。我估計過大半數的香港人都會咁用啦。咁,我們更加無理由挪用公帑供養某批人的口袋吧!

碎件5:
阿扁呀,你真係好命,明明你禽獸不如都有班傻人仍然仆心仆命支持你。那些捧你的在我眼中絕不是愚忠,而是徹底的傻民啦。你大概真係需要出來講聲「多謝中國!多謝共產黨!」。可惜,班傻民做咁多事吵吵鬧鬧都撼動不到你的良知,你到現在仍沒有覺醒半分,也從沒有感到慚愧,反而厚顏地利用他們的傻痴痴去「肯定自己無幹過錯事」。。明明道德淪亡,明明敗壞社會風氣,但你依然裝出一臉理直氣壯,真係難以想像。
你會不會把自己「神化」了?
阿珍呀,傷殘唔係大哂。恃住身體缺憾便順便扭曲埋心理,恃弱不禁風就拖延審訊查問,咁搞法搞到幾時先畀我見到你及一家大細被送入大牢?還有,你唔好劑劑出鏡都擺出一副孱弱可憐樣,真係作嘔。你既然有力氣扣咁多金銀珠寶上身炫耀反而無力落口供。。真係要多謝文明和法律令你順利變成妖怪姥姥。
阿妤:你係孩子老母,你咁樣,點導育下一代有正直光明的人格?
好煩呀,你呢一家人!

碎件6:
光緒皇原來係急性中劇毒死。究竟,佢係阿蓮英做低定係被阿世凱買起呢?這會不會永遠是個謎呢?光緒明明係皇帝,但條命都算苦,本來經已成個孱仔相,連官方畫像下都沒有留下挺拔的一面,真係好愁。再睇阿慈禧同幾個光緒妃嬪的黑白照片,那些妃子好似《大內密探零零發》內的三千後宮,甩甩漏漏,搵件有琴操上下或一半質素都無囉,真係可憐。至於阿慈禧,張張相都係老虔婆年紀,唔知佢未入宮仍被嗌杏兒的少女時代,會是什麼模樣?想必不會似我,細細個就一把臭臉。嘿。

碎件7:
朋友在blog內形容我係一個捨得食又喜歡周圍食的人。這個我同意。可為美食拍照存檔,為整件事推波助瀾囉。

碎件8:
在天水圍西鐵站被攔住做了一個超低智的問卷調查。簡直答到火起三丈。有一題是這樣的,你從哪個站上車,九龍站。中途有沒有轉過車?是什麼站?當然我可以經荔景再落美孚轉車,或在九龍站到南昌站轉車,但弄條這樣素質的問題會不會很無聊?到後來,有一題問我知不知道這一程搭了多少錢。我直說不知道。點解?我咪話『我都未出站點知八達通回程優惠後會扣幾多!』
不知有幾多人做過呢份無聊又無邏輯的港鐵問卷調查。。

碎件寫到這裡打住。擇日再續。

2 則留言:

匿名 說...

熊也發覺愈來愈沒空維持不斷寫BLOG的習慣, 也許要學學你這寫"碎件"的好方法了......

匿名 說...

呵呵呵。。我這可是壞方法啊。。
我很佩服你仍然有創意的點子。。努力呀你。