6.11.08

痴孖筋應該係有跡可尋

明明約星期日去睇戲,點解我一直都咁順口答話星期四由我去買定戲票?預售三日呀阿桔。
囧。

另一件事,是星期三是我在那音樂中心上課的最後一堂。再見Amy!再見張生!再見Isis!跟導師胡小姐講起那個派對,佢話佢無去到。。嗄?點解係過去完成式?不是今個星期五嗎?胡更正是上星期,因為有事她也沒來這裡派對。。下課後搵Amy,才知真的是我搞錯哂,原來派對在上星期五哈佬喂那晚搞。。Amy話上來玩的人唔多,又見唔到我和胡小姐。。嘿嘿!我直說我搞錯了日期,mark落記事簿也是今個星期五。。
囧。。
白白Miss了派對耶。。

最後一堂,當然要同張生〔音樂中心的負責人,也是尺八演奏家〕,Amy及胡小姐坐在福祿壽畫像前拍張照。。哈哈哈,福祿壽是Amy對畫中人的叫法,其實是貝多芬莫札特啦。。嘩哈哈哈。

張生問我考得試未。。真汗顏,仍未得囉。他安慰我只不過無信心去考。哈哈。快一年喇,我都想快點升級。

祝他們日後事事順利。

沒有留言: