12.11.08

Lunch & Dinner


午餐 @ Habitu
王家沙太多人,於是去了Habitu食晏。。如果不是要看電影,這裡真可hea一個下晝。
千層麵好好味。。飽飽。

早餐 @ Burger King
揀個無乜客的位置。。咬牛角包。

Dinner @ Cafe Eos
法國田螺香草意大利麵橄欖油太多。
南瓜湯味道怪了點。應該不是用「用來煲湯」的那種南瓜。。

唔會再去的茶餐廳 @ 元朗。。
點解上海排骨麵會有咖哩味?我要傳統味囉。

5 則留言:

匿名 說...

I really think those are FAT....

匿名 說...

你影burger king個角度...
我諗我地個公司好近...

說...

sputnik,
我不是在尖沙咀上班呀。。因為約了10點做treatment下了車還有20分鐘唔知蕩去邊才決定去BK食個快早餐。
呵呵。。

匿名 說...

我仲以為你係尖咀返工添~
如果係可以約一日食lunch 嘛~
:P

說...

哎呀。。我office其實在觀塘呀。
你在facebook add我先啦。。我個名在side bar的photo album會見到咖。。