17.11.08

蛋蛋變了雞仔.奇聞



7號那天早上,帶蛋仔去診所見醫生,醫生都係要蛋蛋留下來做全身麻醉洗乾淨耳道內的污物。由於醫生話貓耳很少會受感染如此,所以提議在手術期間給牠照張x-ray睇睇有沒有異常。除此之外,加一個驗血,畢竟貓貓的年紀也有咁上下。。
儘管已有心理準備那朝並無畀蛋蛋食早餐及餵藥,我們還是不情不願留牠在診所洗耳。
差不多晚上七點才見到醫生和蛋蛋。洗完耳的蛋蛋已沒有反出第三眼,可是神情又呆又累。因為未見醫生,未能抱牠回家。蛋蛋的x-ray 好明顯見到一邊內耳發大,醫生跟我們說這是中耳炎。因為發炎所以耳朵才不停有耳垢。解決方法係開刀。不過不擔保不會再復發。。由於醫生話佢無fix這個病的經驗,所以佢會問診所的另一位有貓專科醫生的意見,睇睇有無可能唔開刀都有辦法根治牠的問題。
我直說,如果開刀後都唔擔保完全斷尾,我為何要令貓受此一刀呢?
不過隔幾個月要帶佢洗一次耳,對人對貓都好傷。佢受得幾多次全身麻醉喎。。而我跟牠的良好關係,總是一次又一次背叛牠而令他避開我呀。

突然間蛋蛋變成長期病患貓。囧。
於是,我便等待診所的回覆囉。。

那天接回蛋蛋回家後,蛋蛋繼續呆,連叫聲也沒氣沒力。我媽話佢道麻醉藥未散頂著喉嚨,我咪話整個檸檬畀佢嗅一下做完嘔嘔蛋便精神哂啦。後來,未嘔嘔蛋未成卻發現佢「lai s」蛋。。最鑊係「lai」了兩次!第一次發現時原來我件衫已沾了便便,第二次再發現,大概真係麻醉藥太勁令貓乏力便便,明明蹲在沙盆中,便便還是由肛門直流到落腳跟,加上同一時間又趕住轉身嘔吐,於是慌忙下踩到一腳都係稀爛的便便。蛋蛋跟我們一起慘叫。由於細佬沖緊涼,大清洗之事便要在廚房進行。於是我媽擱起一條腿托住貓,我就抄底抱著牠捉實牠對腳方便阿同佢洗屁股剪毛兼唔好用屎腳踢到我們。。臭到想嘔都要頂硬上,我媽話鋅盤用來洗屎諗起真係想嘔,我叫佢唔好諗太多啦。如果在廁所瓷盆搞咪仲想嘔,放水洗面嗽口都在瓷盆呀。明明環境好噁心,但係蛋蛋仔若無其事地乖乖不扭計在等,我們都忍不住笑。
不過,我媽話我做乜嗌隻貓做「屎屎蛋」,搞到牠屎屎上身。。於是,我應承唔再嗌貓做「屎屎蛋」。。莫非又是詛咒?
抱住隻18磅貓折騰一大輪,加上我一隻手不可持續拎重物,未放低佢都已累透。。
那一晚,嚇到我媽唔敢入房睡覺,驚肥仔蛋半夜又來一餐搞到成廳都係。。

嘔又嘔過,蛋蛋把聲仍然未回復囉。起初是張口無聲,啞貓?〔唔通插喉時弄傷了聲帶?〕,後來有聲卻是雞仔聲,每回叫嚷都又尖又高〔都係懷疑聲帶被刮損〕。。簡直是一隻雞仔的叫聲。好怪又好笑。。一聽到佢把雞仔聲就哈哈大笑。。

幸好差不多一個星期後終回復正常聲線。

關於牠的驗血報告嘛。。簡直好笑。所有都在正常水平。最緊要係腎無問題,肝亦都無異樣。以牠食慣長糧又愛食得肥膩脂肪多,膽固醇又高的肥貓來說,驗血報告合格簡直匪夷所思。都好,我確放了心。真係好擔心佢長期偏肥會有暗病咖。

等了一星期,診所那邊仍沒有回音。是時候主動打去問個究竟,或取回牠的病理記錄及x-ray照去另一間獸醫診所醫治。我相信,有不用開刀的解決方法囉。

2 則留言:

匿名 說...

沒事就好,蛋蛋真係令人好擔心啊~
祝人貓都平平安安,健健康康!

說...

我今朝幫蛋蛋約了看愛協。他們還問我之前動物診所的聯絡資料,轉頭已致電那裡取蛋蛋的病理記錄。。真快。
昨晚診所那邊回覆,話蛋蛋中耳炎的問題太嚴重,所以即使開刀都slove唔到問題。。但又不可以長期食抗生素消炎藥。。囧。唔開刀又無藥食。。簡直無得醫一樣。。囧。
希望見完愛協有解決方法啦。