17.11.08

黃酒小菜有幾碟


這陣子,口痕玩飲酒。

早前整理家中酒櫃,抹塵啦〔有打算打劫其中一支酒去朋友的house warming。。哈哈〕。由於老豆飲酒的quota 用光,所以近幾年除了大節日都無乜動過酒櫃裡的酒。最荒謬係阿妹送的養命酒都有三支〔簡直拎去送禮佢都唔覺〕。在幾十支酒裡頭,發現老豆有支市價4舊左右的茅台酒。由於用蠟封了口,所以我明明想試都唔敢試。於是,咪身痕自己走去買酒囉。買酒之前,在酒櫃中的確有另一個發現,就是有支及牌蘋果醋渾水摸魚站在群酒中間。大概係老豆見到支醋個樽成支「長頸」咁就誤當是酒咁放埋入櫃啦。既然有所發現,我跟媽兩條友便毫不客氣地開了支醋飲。晚晚飲半杯飲了成個星期,才發現支醋早已過哂期。阿媽知道後,趁我唔為意竟將餘下的四份一倒掉。。好可惜。真係好好飲。

買酒的心一起,唔買支酒係唔安樂。咁,買什麼酒好呢?二鍋頭?蘇格蘭威士忌?清酒?嗯,不如花雕啦。呢期成日見到「花雕醉雞」幾隻字,但又不能吃好好味的花雕醉雞,只好剩飲花雕咯。

那天在超市買酒,有位叔叔見我拎住兩支花雕酒研究,於是給我溫馨提議,叫我買八年花雕〔加飯酒〕。我見佢手持是三年花雕,於是反問他你都係拎住三年,點解叫我買八年?他說八年花雕早前才買過。今回再來買三年的。回到家把酒倒出來,才發現酒色泛黃〔花雕不是色如白酒的嗎?〕,初入口完全感覺不到花雕的味。放久了,才嗅到熟悉的酒香。不過大陸酒的味道真係要時間適應和習慣。後來跟同事說起,他們說這是黃酒啦。而且,他們說應該買十五年以上的陳年花雕才香醇好味。。
雖然一支花雕只賣三十多元。。但開了就要清哂佢。晚晚喝一點才睡,酒量淺的我的確睡得穩。哈哈哈。
下次經過國貨公司或南貨舖,再買十五年陳年花雕喝吧。

下次,我都想買清酒試。

圖:後來阿媽買回來畀我飲的醋。不過我還是喜歡喝蘋果醋多點,我喜歡那果香。

沒有留言: