5.11.08

係咪唔嚇過我真係唔安樂先

入場坐好等開場發現有miss call,散場後聽留言,是動物診所打來的。姑娘話已收到蛋蛋的化驗報告,叫我致電診所。。個人經驗,加電視劇都做得多,診所主動致電搵人通常都乜無好事講。失驚無神整個咁留言畀我真係嚇到我鼻哥窿都無哂肉,心跳加速。
不會吧!我想,只不過是耳垢,不會有太嚴重的問題吧。。
慌亂中,竟然一次又一次打了電話去做facial那間店,成10點間店只有留言。站在街上等緊巴士又嘈,搞到聽唔清楚留言內容,心血少了許多的我唔通還要乾等一晚?後來,打了幾次聽真才發現撥錯電話。。嘿嘿嘿。
真係嚇鬼死,姑娘原來話我知報告驗出有菌滋生,現在用緊醫生星期六開的耳藥有效,不必急著帶蛋蛋去診所轉藥。。就係咁多。
囧。。我忍不住對電話另一端的姑娘講,真係畀你嚇壞。
回到家,講畀阿媽知,佢都話間診所幹啥「咁有責任感,咁好服務」。
上次蛋蛋全身麻醉洗耳中途姑娘打電話來講一大輪才話要挖點耳垢去化驗,問我們同不同意。那次我阿媽答完好收線後都忍不住同我講以為診所打來話蛋蛋在麻醉其間猝死。。蛋蛋唔係寵物,係同屋住,唔好搵這些事來嚇我們。好心做壞事。。豈止貓,人也會被嚇壞。

1 則留言:

匿名 說...

冇事冇事, 唔好擔心~
冇事就好啦!