4.4.05

ZAKU

星期六晚經過玩具店,見到一盒盒的模型又心思思想買。朋友說沒有耐心砌模型,有點棘手。對於未砌過模型的我,便買了盒朋友喜歡的 ZAKU 模型挑戰自己。不敢買太貴。。雖然,砌唔掂都會有人會幫我埋尾,不過,我既立下決心不要假力於人,於是只買了個六十元一盒的試試能耐。晚,問弟借了一些簡單的工具,向他討教該怎樣把一個個軟的硬的模剪下來,剪口又該怎樣用沙紙磨滑,這樣那樣。。嗯嗯嗯,便一邊看《精武門》《火之鳥》一邊忙著剪、切、磨、嵌。。製作我人生的第一件高達系列模型。

FIRST ONE。

按圖索驥的遊戲很好玩。循著步驟做,當第一組即渣古的右臂嵌好後,那種滿足及興奮的心情,就好像把柴枝扔入火中,啪嘞啪嘞起勁地熱唱不停。

哎呀!完全明白 KERORO 被高達模型俘虜的心情。。

Great!我下次可以買貴一點的模型砌了。今次隻渣古係綠色,下次我要砌一隻紅色的渣古。

最好梗係唔需要買,弟弟畀佢房中一些存貨我砌就好喇!


3 則留言:

匿名 說...

長靴貓都係高達模型的支持者,最喜歡渣古(Zaku)這個經典的獨眼系列MS,其中以老虎B3-C(特別裝備型)是最大心頭好...

不過砌模型依家野,真係要好好心機,同時又要有好多地方先攪得掂...我有不少存貨未砌,就係因為無地方擺...

匿名 說...

我開始漸漸了解你們模型迷 / 高達迷的心情喇。算啦。好多人都係齋儲模型唔砌。不過,睇完 hobby japan 的模型相,真係好想好想畀多好多心機整〔改裝〕隻見得人又值得自豪的版本出來。哈哈哈。

匿名 說...

我開始漸漸了解你們模型迷 / 高達迷的心情喇。算啦。好多人都係齋儲模型唔砌。不過,睇完 hobby japan 的模型相,真係好想好想畀多好多心機整〔改裝〕隻見得人又值得自豪的版本出來。哈哈哈。