4.4.05

BE COOL

BE COOL

〔港譯:音樂型人〕

星期六,惺忪著眼撲起身趕去戲院和朋友看十點場早場的《BE COOL》。都唔知點解一定要睇早場而不舒舒服服看夜場。。哈哈。

《BE COOL》是《GET SHORTY》的下一集。不過,故事係講男主角 Chili Palmer 〔John Travolta飾〕 怎樣排除黑幫、資深音樂人、大娛樂公司的阻撓而昂然進軍音樂界佔一席位。雖然我無睇過第一集,但看這電影,卻沒有太多搲哂頭不明所以之感。真真假假的人物穿插在電影之中,對美國樂壇歌手不清楚的我,有點點吃力。但無所謂啦!喜歡看 cult 片的人,必定喜歡這電影。

我同朋友都笑到哈哈哈。想起, MBA 那場, Kobe Bryan 變成「跑龍套」,真係好好笑。。

Uma Thurman 飾演的寡婦 Edie 真係型到爆索到震。一出場便三點式 bikini 趴著曬日光浴。。艷光四射。

John Travolta 經已把 Chili Palmer 這個角色消灑地演繹出來。

還有一眾好好戲又好唱得的演員。

一句啦!喜歡看 cult 片的人,必定喜歡這電影。


Link –
http://www.becoolmovie.com/

5 則留言:

匿名 說...

這套...其實唔係唔想睇,但係飛天貓(a.k.a.我妹妹)睇過之前的第一集Get Shortly之後,一路鬧到依家...有d驚...

匿名 說...

哈哈哈。。

匿名 說...

我岩岩買左Get Shortly vcd,打算睇完vcd再睇Be Cool 添!

不過好笑戲院上Be Cool播...

匿名 說...

(更正錯字)

我岩岩買左Get Shortly vcd,打算睇完vcd再睇Be Cool 添!

不過好少戲院上Be Cool播...

匿名 說...

竟有一間在我住的左近。。所以碌去睇10點早場。。哈哈哈。。