13.4.05

如果有日我打柴


因為快要裝修的關係,近幾日忙著執屋。〔要我條老命!〕把屬於自己的物事 PACK 箱,於我是一件非常困擾的苦差。住了十幾年的家,做了幾十年人,一下子要大掃除,才知我又積又滾存了大量近幾年都無拎過上手無看過一眼的東西。

錄影帶 – 幾年前錄下的電視節目,一盒疊一盒。十多廿盒,悉數無睇過。。擱在電腦桌上,任其封塵。
〔結局:我沒心情再看。再留也無位。。扔了。〕
錄音帶 – 草蜢、張國榮、梁朝偉、吳君如、譚校長、李克勤、王翊、王菲、倫永亮、林憶蓮、BEYOND。。過百的錄音帶,我都無聽好多年。。
〔結局:扔掉又唔捨得。。留來又無用。有人提議我捐畀圖書館。自我拉鋸中。〕
CD – 很少聽CD 喇。。而且近年來來去去都係煲 LESLEY、EASON、JAY。。其他真係無乜耐性聽。亦覺得唔耐聽。
〔結局:未知。。那天我執到想狠下心腸,一「氣」過全部都唔要。除了以上三位。〕
影碟 – 原來我買了很多影碟。。爛戲好戲,共冶一爐。
〔結局:這個割愛不到〕
書籍 – 過千本的書。。唉。
〔結局:書係精神食糧。不離不棄!〕
漫畫 – 唔識日文都有半套日文版的《TOUCH》<前半套係中文版。合一整套>。。我真癲!其餘的有柴門文《愛情白皮書》系列及其他、高橋留美子的幾套漫畫、矢澤愛的、謀圖一雄的。。還有。。唉
〔結局:我真係好耐無拎出來睇喇。。又不能「捨」〕
衣履 – 結局:好耐無穿過上身,著過上腳的,著七八年都唔爛但OUT 哂的衣褲裙鞋統統分類。鞋:全扔掉。七八成新的衣物 PACK好送去山區。其餘的做地布。〕

還有一些玩具、層層疊、酒店大亨。。。

一邊把東西從櫃中轉放到一個個大紙箱,垃圾桶中,想起《東尼瀧谷》的劇情。。忍不住對媽說,如果我有日突然「打柴」,她執走清空我的東西遺物一定執到火。嘿嘿! 不過,若以她一貫「唔要就掉啦」的性格而推算,我一死,她必定以最快的速度把我的遺物全數扔入垃圾桶。哈哈哈!

SO POOR!

突然諗到,處理這些東東的最折衷辦法,竟然係即刻開番間樓上 CAFÉ。。既能安置它們,也成一個給我這一代人集體回憶的好地方。

聯想到《失落的彈珠玩具》。。

嗯嗯。。是否我該每隔一段時間便為自己擬訂一份「死剩財產分配」呢?

2 則留言:

匿名 說...

wa~ 咁睇唔開要抄自己家? 唔好啦...

匿名 說...

記住留番「ロ的」碟俾我。。。