26.4.05

再見菜街樂文


途經樂文看到快要結業書籍六折起的廣告,心中不是味兒。。這間閣樓書店,由在洗衣街那邊的樓上大舖時我已開始光顧買書了。。這十多個年頭,地位早已超然於其他樓上書店。

菜街的樓上店曾經令我失望過。。因為,之前的店面積很大,很寬敞,氣氛很舒服。。我上菜街的店,總忍不住緬懷那時的好時光:不用一邊看琳瑯滿目的各式書種,一邊忙著「讓路」給其他顧客的日子。太擠的書店,常常要左閃右避好煩,彷彿連想逗留多一陣的時間也被這樣子擠去。。

菜街樂文。。像洪葉般同樣因為被簡體書店毫不客氣連連衝擊而退下火線?

。。。。。唉。

樂文不單是我的回憶。。也是眾多愛書者的集體回憶。。

6 則留言:

匿名 說...

據從事二樓書室的朋友指出(正確地講係「指證」,佢強調二樓書室之死不是簡體書的錯...),係樂民個鋪的業主唔續租俾樂民,轉俾美容公司做,D自由行落到黎只係會買AV產品,美容品同金銀,佢地又只係識去油尖旺,咁旺角D二樓舖就俾呢三類公司打殘囉!

匿名 說...

多謝你的答案。。旺角又少個地方蒲LU。。原來係錢作怪。。

匿名 說...

樂文真係執笠呀?點算好呀?
='(

匿名 說...

仲有田園、kubrick、阿麥、page one、中華、三聯、商務、愉林、皇冠。。。青文在嘛?地舖的書真貴,賣的書又唔係我杯茶。。為何仲要長期無「電視框」?

匿名 說...

據說樂文會在旺角有新落腳點,收到風會通知大家的...

匿名 說...

你的貓觸覺真靈敏。。期待好消息!