13.4.05

I need You


覺得好奇怪,亦有點灰藍。為何,我的「多年朋友」看過我網頁之後沒有留下一句兩句感想呀鼓勵呀說話呀之類的拍膊頭動作?我久不久就主動將網址再電郵一次給他們。。但感覺有點石沉大海,一次又一次地沒聲沒色失去下文。。究竟我的朋友有沒有看我的網頁?即使這只是我個人喜好,個人堅持,但其實我也需要朋友們實實在在的打氣和鼓勵啊!想到這裡,有時我會慪氣不跟任何人聯絡。。

前陣子,有位遠方的舊朋友問我網址。。看著電郵,不是味兒。心沉下去。我沒有回對方電郵,當然也沒有給對方網址。問了不止一次,有時我也主動在電郵中 attached。。但。。

連 Bookmark 起網址這個簡單動作也沒有。。看著對方問完一次又一次,我確實很不爽。


唉。唉。唉。唉。唉。

10 則留言:

匿名 說...

我相信有很多你的朋友,也像我一樣,一直黙黙地在支持着你的。

希望我這微小的力量,可以給到你一點打氣和鼓勵啦!

DoA 說...

我也一樣,我有很多熟朋友看我的BLOG,但因為熟,而且本身沒有留言的習慣,所以只會靜靜地看。

其實也不代表不支持。

匿名 說...

我一路都有看架...不要放棄啊!

匿名 說...

多謝你們。。
:)
add oil, add oil, add oil...

匿名 說...

而我就係靜雞雞, 靜雞雞, 靜雞雞

我揮一揮衣袖, 一舊雲都懶得拎走, 嫌重得滯.

匿名 說...

你知我係度架...係咪?
^_^

文明 說...

湖海洗我胸襟,
河山飄我影蹤 ~

JL 說...

我是你朋友rd 介紹來的. 你看, 朋友也曾為你的blog宣傳呢.

匿名 說...

某係做呢行o既(web interface),或者可以講句公度說話。Blogger 個 homepage 冇直接o既 leave comment link。就算響 fix-link 獨立 page 入面,個 link o係底亦唔顯眼。所以自己有 blog o既就自動波,唔熟o既就會走左咯。

可以試試響內文入面 hard code D link 去 leave comment 度丫。

匿名 說...

thank you thank you thank you...
唯女子與小人難養也。。我會改善自己唔好亂諗。。唔好以小人之心忖度人。。
thank you thank you thank you...