6.6.17

白晶.Rock Quartz

雖然面對考試又零錢用突的困境,不過 take break 時都有去 IG 度睇睇有咩好石頭。那天想起某網店的石頭,心思思了好幾天,以為沒有秒售應該「同好者」不多,打算日日去望下再等出糧。可是,思了幾天,還是覺得唔好等喇。就在不想錯過時就發現目標已售,真係飲恨。連阿花都笑我二三百就買啦仲諗乜。哈哈。後來見到這個新貨圖片,真係唔好再左諗右諗喇,便即刻 WHATSAPP 老闆話要。錢過戶,因為之後的六日一二都不會去觀塘,所以叫老闆星期一二才寄出,我放完假後到SF站取。

哈哈,這是當日我『要呀要呀』的石頭。是枚 Pendant 。

中間有一片雲母〔MICA〕及有一條條好明顯的黑髮〔Tourmaline / 即係碧璽〕,有彩虹,有銀光有銅光。雲母佔一半位,令整粒吊墜有太極圖的感覺。

我覺得好特別。



滿意。石頭本來穿了繩,問老闆可唔可以由繩扣換做銀扣。呵呵,方便我隨時除出用來做靈擺嘛。

哈哈…買了多次,知道老闆可能收埋D好東西未放上IG,於是問佢,佢話有呀,尚有兩件好東西未擺上網,於是畀相畀片我睇。結果嘛,我買哂囉。

好東西明天後天在這裡分享啦。當然,喜歡石頭的人才覺是好東西。

期待啊。

沒有留言: