12.6.17

《大奧日本》.15/17

11/06/2017。努力地睇,完了今年的第15本書。哈哈。


大奧係日本德川幕府歷代將軍的後宮,如果有睇過日劇「大奧」應該知道。我少睇日劇,印象中好似睇過春日局那輯。好多年前喇,無哂印象啦。

雖然話係後宮,生活資源和質素相對平民有保證,可是孩子一樣好難養大。呢本書,真係死了好多細路仔囉。因為,有地位有身家的女人都會用鐵漿染黑牙齒,而女人一臉一頸的厚厚白粉,一樣有毒,係毒到可以用來打胎。小朋友長期吸入女人們散的毒,唔死唔病就真係得天獨厚。而且御台所及後宮的食用,其實好鬼冷飯菜汁咖,真係想生個健康嬰兒都真係好難。

以前睇歷史書,好想知D人著到咁「行」點樣去大小便。這本書有講將軍呀御台所點樣去廁所,哈哈,連廁所有幾大,叫咩名,大小便有咩人貼身服侍都有寫到。

最驚訝的,莫過於將軍行房時房內要有兩個女官睡在兩人旁邊,背向將軍,不准睡覺,藉以用來監聽後宮女有無在床第間胡亂誘惑將軍國事方面之事。

書裡寫了不少「你所不知道的大奧」。睇住書,都覺得好變態。

推介。

沒有留言: