22.6.17

拉長石.labradorite

那天去IZ,剛好附近有市集也有賣礦石的檔,在網上見到短片發現有心儀拉仔的阿花就話我順便經過就同佢睇睇拉仔得唔得,得就同佢買。檔口放了四枚,有兩枚都不錯,最後付錢把這兩枚帶走。睇下阿花要邊粒啦,另一粒我要啦咁。因為我雖有拉仔,但真係試過出門口前唔記得袋起,當日工作無巧不成話,真係出了麻煩,所以早已想買一枚拉仔長放工作檯度。免卻煩惱。

這是其中一枚,SIZE 似一枚梘。拎上手剛好。



石買了,可是阿花最終沒有要到這枚。那我就帶了這一枚回公司鎮著,得閒就拿起捏下捽下咁啦。

嗯,其實我唔介意有礦缺,至於表面的紋,我亦唔覺有咩礙眼,完全接受到。而且,這隻藍色真係好爆好靚。

搓多點就會有變化,期待中。

沒有留言: