10.6.17

月亮石.Moonstone

某天在I.Z發現幾盤耳環介指〔每份放在獨立 zip bag 度〕,就逐一拎出來睇。當中對一包似馬眼切割的月亮石耳環情有獨鍾!不過當日銀根唔夠,取捨下無買到,卻因為心心眼,所以便放在耳環盒最後位置再把整盒耳環放在原位。老闆見我嘩完一餐又無買到都問我,我話其實有睇中,不過無錢買住,下次啦。還說把心儀的一份耳環收埋在盒的角落位置。老闆笑住把耳環拎出來望一下,又放返在那角落位置。後來再到店,念起,問老闆耳環還在嗎,佢一手就把我喜歡的耳環從盒的角落拎出來。於是高高興興付上贖金帶佢走。

我呢D蠱惑招數千祈唔好學呀。

這個角度,像兩粒小玻璃,一點都不起眼不吸睛。


為了拍出它們的顏色,要試位。換了角度,這張看到一粒透著迷人的藍光。又要再扭一下位置試拍,務求兩粒石仔都能拍到顏色。




哈哈,其實一顆是藍光,一顆是彩虹光啦。

其實店裡還有很多可愛的耳環,尤其是老闆把放在 laptop 旁的拉仔耳環都好靚。不過無咁多錢買啦我。如果下次到店那拉仔還在,那就帶埋佢地走啦。

我係咪算係一個好冷靜的買家呢?嘩哈哈哈哈…

沒有留言: