20.6.17

天鐵.Iron Meteorite

用張5月16日到期的 coupon 匆匆忙忙揀礦石,結果我買了一枚天鐵。店主叫我試下配不同的礦石,看看那個反應最大就把天鐵跟那石穿在一起。

是考試前的事了。一直未處理。

不知最後會配到那條度呢?


不過嘛,天鐵我合用。所以也可放著。

話說不少人想買能量最強的石,於是到店都係搵整串天鐵的買。我聽店主話,起初配戴,最好兩粒兩粒咁加上去,不必一野就戴哂成串,免得身體一時反應過大。〔有人會感到很暈咖〕

哈哈,我都好想買成串天鐵手鏈,不過成串買真係好貴。唔捨得。

遲D先諗。

P.S. 最後,我把這粒都加到條坦桑石手鏈度,好襯又好靚啦。

沒有留言: