28.7.08

溽暑天咬羊架

朋友話要抖暑,於是唔同我出去咬飯。呆在家,越坐越熱,既然肚餓,遂call埋阿媽去元朗食餐好。明明熱到爆標,入到餐廳,我還是點了個羊架做午餐,敢情我真係熱到癲囉!餐廳冷氣好夠,不過一邊吃力地鋸羊架,汗還是在冒。。哈哈!夠癲!係羊架唔係我!骨肉切唔開囉。莫非係七成熟的問題?真係有難度!阿媽叫我豁出去出手拎住條羊骨入口扯咬,不過出緊汗的我最終也沒什麼耐性跟羊骨頭鬥力。
媽點了個三文魚南瓜汁扁意粉。雖然一個lunch一客意粉成118元,比我個有湯有包的set lunch貴成倍價錢,不過甜甜黏黏的南瓜汁伴軟硬度剛好的意粉真的好好味。愛吃南瓜,因為南瓜總是充滿夏天的味道。
不得不提,這裡的冰莫卡也很消暑!好飲!
炎夏食羊肉,沒有燥到流鼻血,算是好彩。哈哈。
@ Savour cafe

沒有留言: