28.7.08

自殺式下午茶


Hi Natalie,

食飽飽早餐再幫鬆弛熊的沙發日曆整骰子才發現你留給我的神秘短訊。嘩!真係。。究竟係幾時的事?不要拎走我的者倫啦。。他下個月出新碟,到時你我都會有新相喇!
你有無留意desktop後面有卷poster的物體?係你送我的者倫大海報呀。
這裡空間多了,連在自己位講電話都好surround sound, 如果同事間多幾個人在吹水講話,整個環境就變得好嘈好街市囉。我講說話一直大聲,現在在這裡,一開口就成了「八婆罵街」。。要命。於是,盡量少說話多做事。
喂,這裡的早餐真係好抵食,office附近即叫即整的餐蛋治都係賣6元!餐蛋麵都係9元!就連我們叫下午茶都好抵又好食。。有天,有位同事買了個大家樂通粉早餐回來,於是被揶揄有錢人。。嘩哈哈哈!
某人叫的『吞丁麵』!

雞丁散水的50份下午茶餐,埋單都係8百幾。堆滿成檯,爆笑。
我的咖哩角+沙律下午茶餐。明明叫咖哩角配薯條,但因為order太多變了沙律。咖哩角完全無咖哩味還配泰/越式酸醬。酸醬+沙律醬+凍華田?簡直係自殺式的配搭。〔不過之後竟然無事發生。〕講真,真係好好味!

沒有留言: