18.7.08

人係要展望將來


工作的部門今日遷出中環長江中心。這個星期pack 東西 pack 到手軟。
長江中心起好不久,便由銅鑼灣新寧大廈搬過來。在銅鑼灣上班挺好的,食和買都好方便。而且,新寧大廈嘉蘭中心旺中帶靜,成日有人拍戲拍廣告,由《英雄本色》到近期的爛透的《文雀》啦。。所以那邊常常碰到明星咖。而且王大導的澤東辦公室更在對面馬路,樓下間餐廳久不久就有明星包場開Party,真係星光熠熠!
在嘉蘭中心,我就曾試過跟梁朝偉在商場玻璃門同時一出一入,佢望住我,我望住佢,幾乎畀佢對眼電暈。哈哈。
最搞笑一次係,有人話劉華在樓下拍戲,我話無興趣,唔去睇。放工前,有人講番劉青雲都在場拍戲呀。嘩。。我即刻埋怨同事講漏了重要的一個,白白錯過機會。不過,後來,幾年後,我在長江中心附近見過劉青雲。
從office望出去,十年間多了IFC,對岸西九的高樓,碼頭越搬越遠,維港窄了,ICAC都搬走了,富麗華酒店拆了變成現在的AIG TOWER。連麗嘉酒店都準備拆卸。。唯一不變是前希爾頓酒店就留下來曾被折枝折到慘不忍睹的大榕樹,到現在仍一樣慘不忍睹。「樽狀大樹盆」令樹根無法好好伸展,未來日子,相信大樹仍慘不忍睹。
至於長江中心內以前有間天山閣酒樓和一間餐廳,除了見過梅艷芳到過外,就沒有見過什麼明星。李超人和李公子和超人的紅顏知己倒是見過多次,每次都成班食蕉,戒備森嚴。
搬離了多年工作的環境,如果沒有不捨就一定是謊話。不過,人係要展望將來。
下星期,一切重新開始。

5 則留言:

匿名 說...

人就係要展望將來…
於是我下個星期都要同大量路過既貨櫃車講拜拜~
今日仲臨別秋波去樓下冬菇亭食番個lunch. 查實好熱架!

c.c. 小鬼 說...

拜拜啦! 唔好掛住我啦 ^.^

匿名 說...

sputnik,
冬菇亭?位置在哪裡?冬菇亭的水準通常都OK喎。。而我,以前在MTL返過,MTL車場入口有個飯堂,幾好味咖。。成班人嗌幾個4和菜,好熱鬧。

fiona,
我唔掛住你,我只會繼續煩你。。哈哈哈。

匿名 說...

位置係雙子塔斜對面啦~ 有幾間都ok, 不過唔夠以前抵食夾大件. 而家貴左好多啦!

我都見有人(唔係公司d人)去MTL 食飯, 不過我自己未去過... 可惜聽日last, 無緣了~

匿名 說...

無去過。。。太遠喇。

那時我同成班同事一入去就一定嘈過所有櫃車司機。。個個都得廿幾歲,嘈嘈嘈的年紀,哈哈哈。
不過,太陽底下行過去咬飯都好熱。