2.7.08

7月1日.晴


雖然7月1日好天到爆,不過因為人道立場,我們沒遵照醫生吩咐為肥仔蛋戴「大聲公」, 所以我負責留在家中好好睇住隻仔,做body guard!任命係貼身睇實佢有無抓耳仔。如果佢抓耳,就施以援手幫佢按摩。。
那個「大聲公」呀,戴住係食唔到碗中的罐罐,水又飲唔到,跳入沙盤都kick住,不停撞門撞椅腳撞檯腳。。〔咦,我係咪經已寫過一次?〕

星期二,7月1號,晴。在家看護著小朋友,睇書聽歌。

點解係我負責?因為我同肥仔蛋變成家中的「雙」殘孖寶囉。

2 則留言:

匿名 說...

肥仔蛋很幸運啊, 有你一家人的疼錫~

看他近照那雙藍眼睛, 真是電死人啊!

匿名 說...

我總是覺得做得唔夠好,唔夠妥貼。
如果早一點發現睇醫生,佢可能不會失去大部份聽力。〔雖然事實牠何時穿了耳膜永遠是個謎〕
肥仔蛋電力強勁是不容置疑,那天去診所接佢走,等見醫生時班姑娘個個都講有摸過佢。。
一,一"
咁都好,生得可愛點護士都會對佢好一點。。