15.7.08

畀大家挑起條孖筋


繼阿邊個話去Cambodia後,sputnik又將向世界出發,轉頭,傳來Terence下星期去不丹旅遊的消息。。嘩嘩嘩,真係羨慕死我喇。
〔最搞笑係,我開始懷疑去不丹的T會不會暗啞底是梁先生或劉小姐的親戚。哈哈哈。〕
實情係咁。。近月身邊出現「使徒」,畀佢激到紮紮跳卻發火不得,精神快被打擊殲滅,真的好想放個假離開一下香港輕鬆一下。
我確實是懦弱的真嗣

4 則留言:

匿名 說...

阿Terence (唔好意思,懶熟)係咪去參加阿焦偉同加零既婚禮?

被使徒攻擊,咁梗係要中和番個AT力場先啦。如果唔係,你發火使徒都唔明受唔到還擊架。

話時話,真嗣勇起上嚟,查實都好勇下架!

匿名 說...

嘩哈哈!你好熟《新世紀》喎!不過,我呢件使徒唔可以亂「郁」,所以我只能「鯨吞」不快之火。但鯨吞的能力,總有限度。。
真嗣那些我覺得係神經失常的虛火,佢每次好快又洩氣心跳手震。。哈哈哈。

那位人兄據聞係和親戚共3人去旅行。。一年10000個入境額經已搶手,還要巧合地遇上這件城中熱火新聞同期發生,都幾詭異。。哈哈哈哈哈。。

匿名 說...

我只係《新世紀》小粉絲, 講熟既話遠遠唔夠Jacky 嚟啊!!!

嘩! 要用「鯨吞」去形容... 咁「鯨吞」容乜易熱氣? 都係整番杯涼茶定一定好~

真嗣我覺得係佢自己對自己認同感不足啦, 覺得自己d 虛火反而不正常。所以一察覺到自己「不正常」, 就即刻洩晒道氣啦.

那位人兄真係好彩, 佢返嚟時可能比娛版記者追住綵訪, 哈哈哈!

匿名 說...

雖然我都想知梁劉的婚禮實況,不過我同時又希望他們的活動全程不受記者干擾。。好複雜呀。。心情。