28.4.08

黯然銷魂飯

上個星期心癮起好想食碗賣相一流又好好味的黯然銷魂飯,可惜食唔到。情況係,入到酒樓明明見到燒味部掛起的叉燒好靚但就係唔會order一碗叉燒飯反而點其他麵食。我就係咁,垂手可得的總是突然變卦。於是,黯然銷魂飯繼續成為我的懸念。

那天,因為快餐店燒味部大排長龍,我只好退而求其次,買鮮茄肉片。


星期六阿媽好豪地請我咬哈根突士雪糕。於是我點了至愛抹茶,加一球提拉米穌。阿媽點野莓和哈密瓜。賣飛佛的抹茶雪糕真好味〔相比日本的抹茶雪糕,味道算係咁啦。〕。飽飽。

Appolo的Monaka。。很久沒咬過喇。

火焰牛柳。。絕對不關黯然銷魂飯的事。因為一入餐廳我慣性叫扒餐。

灣仔三冠皇的下午茶餐。。賣相和味道都過得去咖。

涼瓜雪梨汁。這是有人介紹的溝飲。不抗拒食苦瓜的我,還是覺得苦瓜飲怪怪的。哎,還買了個大杯裝。不過,色澤一流。

4 則留言:

匿名 說...

靚叉燒難搵, 邊有咁易比你搵到黯然銷魂飯啊?
XD

匿名 說...

係啦係啦。。燒得又靚又艷真係好難搵。叉燒哩我到呢刻仍然好肯定食神在後巷咬的那碗黯然銷魂飯係我見過的賣相最好+應該好好味。。

有好介紹就講我知呀。。thanks.

匿名 說...

哎。。係。。

你個blog個sidebar落左樓下。。是不是我的問題?

匿名 說...

暫時只係搵到好食既燒鵝啊,好叉燒真係比較難搵…

我個sidebar 係跌左落樓下啦,貪靚轉左template 但又對住一大串css冇晒mood,於是由得佢,哈哈。用ff開就冇事囉,將就下,當時運高啦~