16.4.08

我估我一定奪金

五點多,上課前,找吃。上回去了麥記咬雙層芝士,今次揀了咬TOs漢堡。這個剛放工的時間竟然成間店得一條友,加埋我得2件。嘩,冷清到丫。若不是放假卻要上課,我也不會這個時段置身這裡咬包。其實相比FB和MB兩間小巧但唔便宜的漢堡,TOs都唔算太貴。

猜中了,超級喜歡吃漢堡包。明明個餐膽固醇高,反式脂肪又高,一包薯條都足以搞到塊面爆哂瘡。。可我還是忍不住口go go go。TOs的炸薯條連薯皮,真係好味到震〔如果像酒吧加芝士會更好〕。可樂斟在透明杯裡,氣泡點點,晶瑩欲滴,連味道也與別不同。至於那個大到不可以全層一口咬的包,暈哂。我比較喜歡西式的漢堡多過日式的。

講起漢堡。。

以前細個住屯門,市中心廣場都未起,整個新市鎮一間麥記都無。最近的一間,就在荃灣街市街。對於搬入屯門住前我晚晚可落深水埔黃金間麥記咬薯條的我,那時的屯門簡直可悶出鳥來。對我來說,麥記就是一個地方給兒童的基本設施。於是,麥記成了懸念。每逢阿媽帶我們出街,必吃漢堡。不論是美國餐應那種包面無聊插支美國旗仔還要自己落手拼湊的美式漢堡餐,還是麥記的傳統漢堡,一律不放過。

不知有沒有講過,我個人食漢堡包的紀錄是小學時期,一次啃掉6個漢堡包!每次阿媽提起我都覺得難以置信!〔當然我係有印象幹過如此驚天動地的事,嘿!〕。唔好誤會,那時之前及之後我都好瘦咖,似Popeye的女友咖。。

現在?鬼整身形似有咁大食量卻反而吃不到,唔食齋飲水都肥。嗚~

嗯,如果當時有小童勁食比賽,我估我一定奪金!





5 則留言:

匿名 說...

我都好鍾意食漢堡飽架, 芝士孖堡係我嘅賣飛佛~
不過, 到而家到都食過TOs啊~

c.c. 小鬼 說...

嘩...你食到6個咁勁, 記得當年我第一次食漢堡包(順便做埋電燈膽)都只係食到半個

匿名 說...

sputnik,
me too!一定要有芝士!
香港原來仲有好多間不同品牌的漢堡包店。。
你快d去試下邊間漢堡包合自己口味都好。。

fiona,
半個?你係唔鍾意食定係真係咁細食先?
不過,少吃多滋味。。哈哈。。

匿名 說...

睇完你呢篇即約朋友聽日去TOs lunch,點知臨時又有變卦,去唔成。冇咩緣啊。

(原來前留言打錯,我係想講「未食過TOs」啊!)

匿名 說...

會不會聽人講到天花亂墜到時會影響到你的口感咖?

灣仔合和對面對好似有間新進軍香港的美式漢堡店,早個月經過幾次都圍緊板。。不知開張了沒有。。

好多漢堡。。