7.4.08

繪下變形招財貓


上星期因為肩胛勁痛逼不得已要走堂素描班,然今個星期是初班的最後一堂,所以清明節那天乖乖在家畫畫。兩個星期喇,沒理由都無家課交嘛。
爸媽一早就去了九龍塘祭祖,我就一人一貓在家磨時間。差不多中午起床,睇報紙,捽捽隻貓,發呆,咬了一餐老麥,開now睇了一場做過好多次但一直未睇過的電影,半天在家完全不知幹過什麼事。正式開壇畫畫其實是晚上八點後,畫到半夜點幾。都唔知點解搞成咁。咁唔係hea囉,係浪費哂大好一天。
最好笑係一邊聽歌一邊畫畫,隻貓隔十多分鐘由房走出來踏住我隻腳催促我一次,催我去睡覺〔我倆孖鋪一個床尾一隻床頭〕。。於是,招財貓。。變了形。

7 則留言:

Kristy 說...

Hello, 我係Kristy呀!

今日黎探你,看到你有新作品...幾好呀!這隻貓貓好可愛!

我都好鐘意畫畫,當然水準仍是一般,不過,我最享受和期待的就是畫畫時的專一和寧靜感覺!

大家一齊努力啦!
祝生活愉快

匿名 說...

早呀。。哈哈。
我之前在你個blog同fb都有睇過你d畫,好靚呀。羨慕呀!
我0地都好多年無見咯。。對上一次好似係在a_va屋企天台bbq。。

Kristy 說...

係呀...其實我都唔多記得大家的模樣了...哈哈!

不過,隱約知道大家仍舊安好,都感到一點點安慰!我仍舊在機場返工,不過現在返九六,生活總算比前有規律一點啦!星期六日可以上下畫班,下個目標係學返陶瓷...都係個句:我不是資優派,只是喜歡當中的過程罷了...

你有無去旅行呀?有機會一齊去野餐,享受下大自然,是很美好的啊!

匿名 說...

我都無轉過工。哈哈。
你星期六日上畫班,我就平日放工後上素描班。剛完成初班,下星星開始中班。。
我見過你繪的風景畫和花花,很美!我仍要努力先打好個底才可學painting。。
我年多無出埠喇,不過假日都往山裡走走看看。我都想有機會我們幾個人一起去郊遊野餐。。嘻嘻。

Kristy 說...

好呀!

可隨時留言給我的,thru FaceBook/Email都ok的!

有自己的興趣,即使很忙,但生活是很充實和富足的!

我們要好好享受生活和屬於自己的快樂時光!

匿名 說...

嗯。。我們保持聯絡啦咁。。

對。日子好忙有時很睏但心理上過得愜意。
你也是,要好好享受生活。
^_^
我終於明白莫等了閒白少年頭。。

Kristy 說...

好啦!
每天都要開心地,笑著地過! :)