22.2.08

點解套套都咁貴

早幾日經過Kubrick,見到限量版的《寺山修司Terayama Shuji實驗映像世界》有售,好似賣四百幾一隻。集齊一套4隻就要過千七。。摸了一陣,不捨不捨還是忍手把它們放回架上。06年錯過香港為Terayama Shuji搞的世界經典電影回顧,到現在想起,都覺恨錯難返。雖然好明白這套碟確實值得珍藏,可是斗室早已乘載不下無盡的慾望。。
一,一”
關於寺山修司

其實《Heavenly Forest》隻碟幾時發行港版呀?等了很多個月了,我好想買呀。。不過日版超貴,成七百幾,比Terayama Shuji更昂貴。。簡直貴到痴線。台版有出,賣700台幣左右,嗯,不知有沒有人在香港的影碟店見過?
我實在好喜歡這套電影。。
《Heavenly Forest》官方網站:http://www.aishiteru.jp/index.html

23屆香港國際電影節又開鑼喇。。明天網上公開撲飛。。漏氣的我,到現在還未揀想看的戲。。嘿。。咁漏氣,撲到飛至奇。

6 則留言:

匿名 說...

Heavenly Forest, 大陸版考唔考慮?

匿名 說...

唔到我考慮,因為我家中的半殘dvd機play唔到大陸版的碟。之前買的《一個陌生女子的來信》、《小武》、《站台》。。等等全都睇唔到。
T_T
連大陸版也發行怎麼沒港版的?嗚。。
真係謝謝你的消息。。

kristie 說...

寺山修司作品好難網上搵到呀,不過如果俾著係我,都應該唔捨得.佢d作品好難話去翻睇好多次,買黎珍藏咪蝕左?

匿名 說...

我怕睇到精神分裂。。哈哈。

嗯。。除了星爺的電影我會不斷重看外,其實都鮮會play其他經典。。

匿名 說...

唔使客氣喎,我啱啱訂緊一D大陸版DVD,有機會比你睇吓睇唔睇到啦...

匿名 說...

嘩。。是什麼電影來的?介紹介紹。。
嗚。。近來我都抽唔到無時間去睇戲。。