18.2.08

《功夫灌籃》

首先我想問,其實圓方戲院的椅子會不會震咖?那次我特意走去睇《集結號》都唔係好覺張櫈會震。幾日後去睇《魔街理髮師》又唔震喎。幾日後再睇《功夫灌籃》都係一樣,唔震囉。諗住鏡頭下男主角一爆籃時震哂櫈好FEEL咖嘛!車,都唔震!鬼整套《JUMPER》Trailer 又震到癲喎。震都震得好偏心呀!
講番套戲,其實真的無話可說。相比香港的王晶,朱導的電影風格真的駭人。
至於電影裡的周董,感覺上,他可發揮的機會被硬生生糟塌了。。可能電影分粵語版和國語版,加上我看的那天是年卅日的下午,兼在圓方,所以整場連我跟朋友仔,觀眾都不超過廿人。。感覺超搞笑囉。

2 則留言:

匿名 說...

我在金鐘AMC看早場國語版,全場只有四個人!!

匿名 說...

哈哈哈。。
原來你仲勁!