19.2.08

我見到你

阿闊,〔暱稱〕

喂。。新年快樂呀!

上星期六下午我在東涌線的列車上見到疑似你的高人呀!究竟那個站在車門旁的人是你嗎?我當時在下一道門附近同其他乘客逼住逼住。。擠唔到去你的方向查個清楚。。到站又沖埋出月台。。喂喂喂。。

就係咁喇。

拜拜。。

4 則留言:

文明 說...

我相信阿闊本人見到妳的話一定會對妳的手手腳腳作出最大限度的愛撫,以慰妳慾…是肉體上的創傷 ~
如果妳對自己有愛心,下次知道六時後會坐東涌線就最好預先同佢掛定號,當係俾多次機會自己!

匿名 說...

到時我要不要班班列車一埋站開門我就用最hot兼最搵仔feel的聲線大叫「阿闊~~~」?

可惜,得幾分鐘,未到高峰已劇終。。嗌兩野可能被月台職員執走。。

嘩哈哈哈哈~~

祝阿闊同闊太新年快樂。。

文明 說...

敬祝身體健康、生活富足!

匿名 說...

喂。。我昨天和闊太、日本太太和狗哥四個在MSN吹水室吹水時提起過你呀。。
祝你學業進步!