20.1.06

摘這星摘那星

這兩晚,我都出發到宇宙星宿間穿梭飛航。。嘩!真的很爽!

事源,細佬早兩天購了一盒「大人の科學」這個星圖回來砌。。

完成後,他興奮地熄哂家中所有的透光或照明的電器,在伸手不見五指的斗室中,要一家大小陪佢跌入浩瀚的宇宙裡。跌進興奮的迷幻中。。豈止人目眩!明明在沙發上做緊春秋大夢的大王,都被我們「嘩」叫吵醒。。〔當然,是我們故意嘈醒佢。。哈!〕

然後,我們見到一團黑影從沙發上跳上大檯,團團轉一番,再跳上櫃頂,繼續引頸觀看突然一天一地的白點。。不知道牠小小的腦袋在想著什麼呢?

大王比我們還要興奮。。我媽說。

喂!冷靜些吧!抓不到的啊!我哈哈笑著跟大王說。。

誰聽呢?牠四隻腳仔仍不停左跳右跳,摘不住地上那堆,就跳到另一個位置再努力過。。細佬見牠這麼雀躍,於是拿著那台成品左放右放,令到貓兒更癲更喪跟著跑。。哈哈哈。。細佬還煞有介事跟牠說:『你跟我都識貨呀!最識欣賞的係你喇!』

散場後,肥仔大王仍意猶未盡,邊嗌邊跑遍每一間房每一個佢知道的窿窿罅罅搵星星。。於是乎,這兩晚,在櫃面桌面不少物事被佢衝撞橫掃,跌到一地都係。。而且,搵唔到,佢又唔多心息,不停亂叫。。

不過,佢開心的話,晚晚上上宇宙hea一下也沒壞啊!反正,置身其中,真係好鬼爽咖!


參考連結:大人の科學

4 則留言:

匿名 說...

本人想送這星圖作朋友的生日禮物,請問可否告知購買點及地址?價錢大約多少?謝﹗

匿名 說...

你可到SOGO11樓的旭屋書店、皇室堡2樓的Japan Express、三越地下2樓的日本書店,都可以找到「大人の科学」雜誌。要這個「プラネタリウム」的話,就要認住這期。
http://shop.gakken.co.jp/otonanokagaku/magazine/vol09.html

匿名 說...

ALAN,
買的玩的不是我,但我友人阿姆羅話市面剛返貨。他代我留下幾處好地方,你不妨去睇睇尋寶。。

阿姆羅,
呢度多謝先!有信用呀你!呵呵~

匿名 說...

唔該晒兩位,等我去睇下先...^_^