10.1.06

朱咪咪唱得好

看名曲滿天星,感覺像看鬧劇KARAOKE版。主持經已係笑話啦!嘉賓亦都好攪鬼。這個場口又點會少得觀眾的份兒呢?

跑江湖幾十年的汪阿姐即使集集都著得花枝招展,儀態萬千,可是每回她一開腔唱曲,便聽得出是吊著嗓子迫自己唱。勉強拉高,竭力降key,唔夠氣去唱於是曲的中後段變成她個人「扯蝦暴現記」。。攪到成隻歌無哂靈魂,分明係嚇死。而電視機前食玻璃大的我目擊如斯景況,雞皮疙瘩起哂。真係好難聽!

當然,不得不佩服她仍勇敢地唱出她根本唱不到的歌。即使有些歌本來就是她本人的歌。這種豁出去的豁達,真係要「啤」一聲致敬。唱唔到就係唱唔到,她連說話也「扯哂蝦」,騙不到人啊,點解唔認老呢?

周啟生,拜託,不要把好好一首歌改到鬼五馬六,仲唱到不倫不類累埋隻歌。你此壯舉,真係唔識欣賞。

至於嘉賓,很多都未夠班唱。最慘情係,有些前輩「回哂塘」,仲要出來賣唱,太刻意。。你估真係大班人塞入房KARAOKE咩!黑色笑話咩?

剛過去的一集有胡杏兒當嘉賓,一樣好笑。她唱的是麗莎的《相思淚》。〔註:此Lisa可不是主持Lisa啊〕一開腔,就低開幾個key。究竟點解可以唱到隻歌咁沉咁死無哂mood?好不容易聽哂成隻變成「口水歌」的名曲之後,胡小姐竟對著Lisa自誇讀書時學過唱歌,仲要係女高音,五級耶。。妖!女高音就唔好把隻歌用低音來唱啦!頂!

有集的嘉賓伍小姐唱George Michael名曲《Last Christmas》也好笑到碌地。真係第一次見識有人唱歌,既要扮番鬼佬口音,又要咬字誇張,仲要邊唱邊擠眉弄眼賣弄「瘋」情。。哈哈哈!我媽仲煞有介事問我,她這樣唱係咪因為她有個著名的英文補習天王阿哥,所以不可咬字不準自拆招牌。。噓,咁深,我唔識答啊!

講到觀眾。。每次嘉賓唱緊歌,鏡頭都會故意掃一掃觀眾席捕捉觀眾們陶醉、期待和興奮的表情。。細心留意,我們會發現人家在台上唱歌,在台下雞啄唔斷說話的師奶阿嬸觀眾大有人在。。有咩咁好傾呢?有咩咁緊要必定立即分享交流呢?不是該專心靜靜聽歌嗎?究竟他們有幾重視那些名曲呢?

聽著朱咪咪唱《王昭君》,中氣十足,氣定神閑,手到拿來。。心想,如果無記豁達多點,朱咪咪絕對比汪阿姐更適合做《名曲》的主持。可惜,朱咪咪名氣不及汪阿姐,論資〔年資而非資質〕排輩也必然是汪阿姐在前頭。。所以,這只是我這個小觀眾的痴人說夢。哎唷!

反正胡胡鬧鬧又消磨了一晚,不如搵次請埋尹光上去唱《少理阿爸》啦!真係想幾funny有幾funny!爆收視之餘兼吸納年青一輩觀眾,歌詞內容啜核得來其實又好有教育意義,真的是相贏之局呀!大家一定睇得仲開心啦。。

〔唔附《少理阿爸》歌詞助興。哼!〕

5 則留言:

匿名 說...

你網誌介紹的「啜啜」也夠好笑啦!哈哈哈!

sidekick 說...

唔係喎~ 阿姐有進步喎~ 首"酒干尚賣無"勁難唱, d 音樂又rock, 佢竟然騎得住, 我睇到眼到突埋...
當然, 咪咪姐真係勁, 我阿媽都話: 佢好似唔使點用氣咁o既?
:)

匿名 說...

最不知所謂是周啟生,其編曲差到無人有,寧願不要編好過,正正常常唱隻歌咪好。
不過佢既唱功 根本就是差。

真係明白到倫永亮咁貴,就係咁解。

匿名 說...

小踢, 唔係喎, 我覺得阿姐好似冇咩氣唱咁,尤其係去到尾有d扯蝦...

咪咪姐真係好勁! 所以桔你話無記唔夠豁達去搵咪咪姐做主持真係好岩! 不過你又諗吓, 平時衣著普普通通咁(例如獎門人), 咁係冇咩可觀性下都係揀阿姐多d. 不過個日咪咪姐執得咁正, 我都打左個突!

陳牛 說...

寫出了我的心聲