3.1.06

婆仔格

新年伊始,為了方便我可好好記錄自己一年下來寫了多少篇文章,又方便我可把文稿分類整理,所以2006年我在sina那邊開了一個新平台【婆仔格】。無法唔開多一個,這裡真係做唔到啊!

見BLOG如見人,務請大家多多支持。婆仔萬歲!

唔好柴台住,我會勤力寫寫寫寫寫。。

4 則留言:

匿名 說...

咁我咪要兩邊走?哈。
恭喜有新屋。

Stannum 說...

咁呢邊仲會唔會繼續呀﹖

匿名 說...

大家好!
我這裡都會繼續出post。。
不過有些很零碎如看了什麼電影,什麼影碟,看了什麼書,買了什麼書等得我就放在那邊。。
哈哈哈。。

多謝支持。。。哈哈哈

匿名 說...

那麼我bookmark sina那一個是不是就夠了?