6.1.06

猜情尋

在MSN裡:
友:「你這陣子好像好忙喎,有乜攪作呀?」
我:『嗄?我?妳覺得我好忙嗎?』
友:「係呀…好似好多節目咁喎…有冇好消息?」
友:「If yes…don't forget to let me know ar。」
友:「we are best friend ma。」
友:「i wish u could find your true love this year la。」
我:『我的節目常常一大班人出動喎。。』
友:「一大班人都總有三幾個特別投契o既!」
我:『有呀。。人o地個老公同人o地個男友。。』

朋友真係唔話得。。一早整個咁窩心的話我嘆。
當然我仲唔話得。。答佢投契的均是人家的男人。
哈哈哈!
〔睇到這裡,咪噓我呀!〕

6 則留言:

匿名 說...

哈哈~~~
話時話, 好個D男生多數都係人地老公同人地男友.
你呢句, 冇錯吖!

匿名 說...

唔通想成為「單身大長今」?
最好就只得「大長今」三個字就夠,前面二字今年會抹走呢。

匿名 說...

周麗淇「可惜他有女朋友」??難道要向七歲的下手??

說...

米曹:哈哈哈!好彩你識笑。。我覺得將這番話放上網,都有點風險。。話哂我唔知看的人用什麼角度去詮釋這一句話嘛。。btw,我真的想令大家在這裡輕鬆一下而擺自己的私人對話上檯。。
sputnik:人地老公同人地男人,唔怕得罪,弱水三千,真的只取一瓢飲的人真的無乜幾個。我認識的就好多都有背著個伴做些令我覺得「唉!」的事。。不過作為外人,問題既不涉及我,自識相地不多事。
terence:我個腦轉得唔快,點解又關「大長今」事呢?願聞其詳。。
靴貓:哈哈哈!我沒有此僻好。。

匿名 說...

正所謂單身大長今,是見於信報孔少林對現今時下香港單身貴族女性稱號。
其特點是俱有智慧、懂生活品味、做事認真,而最重要是能自力更新,再不是要靠男人過活的時代女性也。
桔其尊貴身份,當然成為單身大長今啦。

匿名 說...

哈哈哈!我只是一名照顧蛋蛋大王的宮女一名。何貴之有?
而且。。。我真係好想有個男人照起我呀!