7.5.19

Shungite / Hematite

水晶治療導師在灣仔的礦物展有擺檔,上年無去的我,今年應承了去見〔好耐無見,FB就日日見住〕,所以個天倒緊水都照樣出了灣仔。我是在這個場被導師執起做 healing 。哈哈。

好開心跟導師來個大大的擁抱,那是一種非常有力量的愛。其實我很喜歡擁抱的感覺,當然必要條件係雙方都是開心的真心的擁抱。呵呵。

謝謝。我已經充滿力量喇!

因為我都少了買石頭,所以都少去店睇石。。呢日,見到好多美美的石都無心動,直到我見到次石墨的手珠。不過導師話要跟赤鐵一起買。

咁。。導師話唔收我錢,但我受驚,話唔好啦,至少一個天使價,於是,佢收我HK$222。。



次石墨,我其實有好多,所以呢個想送畀人。不過唔知佢戴唔戴。

了解下先。



導師有很多新客舊客,所以我多數時間都企埋一邊。佢還塞了個新客給我教一下簡單的水晶能量。嘿嘿嘿,點估到,呢個客會跟我講起職場的鬼故和中邪的同事上來。

點解我吸到呢類人?呢類會主動跟我講鬼故的人?哈哈哈。

因為顧住吹水,好多檔都無睇到。。下年啦下年啦。

期待第十四屆。

沒有留言: