8.5.19

Ocean in Pot

約朋友假期出來聚聚,當中有位朋友係超過廿年的狗狗 foster mum,所以她出來例必有汪星人。哈哈,想起十多年前曾和她帶著三隻北京汪去南丫島玩水,玩浮床,真係好開心。

呢日,佢帶了兩個小朋友來,一位小朋友係自己,另一位小朋友佢曾照顧過一段日子,領養者去旅行,於是小汪汪交回給她暫時照顧。


店子的食品質素好呀。可惜聽說就快唔做了。好似係因為被投訴喎。好可惜。

這個是西班牙海鮮飯…但點解變了湯飯?不過,真係好好味。


一人份的炸魚著條絕對可以開心 share


呢個海鮮沙律睇見到都會心花放。無花果、帶子、火箭菜、椰菜、車厘茄、羽衣甘籃…等等。餐有其他海鮮,不過我顧住吹水,唔記得有咩喇。


一入店,店員見到汪們即找到一樣的擺設放在桌上。好好笑。不過進餐廳後就下起大雨,汪們都很驚哩。朋友說幸好帶了出來,如牠們獨留在家,會好驚好驚。

甭怕。現在有姐姐們陪啦。

個樣真係好驚驚。


這是寄宿的小朋友。兩隻都好乖好乖。其實兩隻都唔細年紀啦,都是被遺棄過的。真唔明白當日那些主人的心態。


請支持領養。

下次再聚。

沒有留言: